Darkness

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Darkness

2 مشترك

كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني

اسيرة الحب
    اسيرة الحب
    عضو فعال
    عضو فعال

العمل/الترفيه : xXx
    المزاج : دلوعه
    البلد : xXx
    المهنه : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Unknow10
    الهواية : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Unknow11

كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Empty كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني

مُساهمة من طرف اسيرة الحب الثلاثاء أغسطس 11, 2009 11:17 pm

انا مش مبيناله انا نوياله علي ايه

سكتاله مستحلفاله مش قيلاله ساكته ليه

هخليه يشوف بعنيه كل اللي ناويه عليه

هخليه يخاف من خياله لما اغيب يوم عن عنيه

كتر خيري اني قابلته واستحملته ياقلبي زمان

ييجي عليا واعديها ويسوق فيها معايا كمان

من كتر عمايله بقله كفايه انا وانت بقينا خلاص

للناس سيره ع كل لسااااااااان

هيجيني علشان يراضيني هقول ع عيني منستغناش

وهسيبه يجرب مره عشان تاني مره ميعملهاش

وبناقص عند بعند وبعد ببعد ونيجي ع بعض خلاص

يارجعنا يامرجعنااااااش

انا مش مبيناله انااااااااا

خليه يدور عليا كل شويه وميلاقينيش

خليه يتعب شويه ويحلم بيا وميشوفنيش

مش هجري تاني وراه علشان غلبت معاه

وعن نفسي هعود نفسي من دلوقتي ميوحشنيش
    Sreena DloOo3a
    Sreena DloOo3a
    نائب المدير
    نائب المدير

العمل/الترفيه : طالبه جامعه مكيفه على حالي لانو اول سنه
    المزاج : فرفشه ونغاشه ووبس
    البلد : على رفة المسرح
    اعلام الدول : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Female56
    المهنه : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Studen10
    الهواية : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Swimmi10
    الاوسمة : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Empty

كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Empty رد: كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني

مُساهمة من طرف Sreena DloOo3a الثلاثاء أغسطس 11, 2009 11:35 pm

thanx
    في انتظارك جديدك
    اسيرة الحب
    اسيرة الحب
    عضو فعال
    عضو فعال

العمل/الترفيه : xXx
    المزاج : دلوعه
    البلد : xXx
    المهنه : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Unknow10
    الهواية : كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Unknow11

كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني Empty رد: كتر خيري ....البوم حبيت ...غناء شيرين عبد الوهاب ....يا سلام اجمل صوت بكل العالم واحلى اغاني

مُساهمة من طرف اسيرة الحب الأربعاء أغسطس 12, 2009 8:43 am

شكرا كتير خيتا واكيد راح اتشوفو جديدي اليوم وكل يوم ان شاء الله ....بتشرف بمعرفتك وشكرا الك كمان مره Wink

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 7:36 pm